25.12.2013

Minun jouluni

Tänä vuonna jouluaatto meni jopa hyvin, ei tarvinnu tapella, kauheesti. Kaikki se oikeestaan johtu siitä, että mutsin polvelle tapahtu jtn (joka luultavasti oli seurausta kaikesta hääräämisestä) ja siihen kerty nestettä prkl:sti ja se oli ku potkupallo ja tietty pirun kipee. Ei sais sanoo, et se olis hyvä asia, mut pakko se on. Se oli hyvä asia, se ei päässy hössöttää koko aikaa, kellään ei menny hermot siihen hössötykseen, eikä ketää pahottanu mieltään, ainakaan kovin montaa kertaa. Minä nyt tietysti jupisin siitä huutamisesta mutta, mitäpä sillä on väliä että mua ärsyttää se. Olis ees joskus hiljaa. No kuitenkin, oli ihan mukava aatto, pysty vaan jutteleen ja nauraan ja pitään hauskaa ja juomaan glögiä. Mulla oli kerrankin hyvä aatto. Enkä voi mielestäni sanoo et kaikki johtuis siitä et mä olisin vaan aikuistunu. 
Joulupäivänä saatiinkin sitte jo muutama tappelu aikaan, melkeen huolestuinkin et meneeks tää joulu oikeesti hyvin.. Nii, pakko mainita että mutsin polviki voi jo paljon paremmin.. Ilmesesti valitettavasti..

Kuvaspämmi
Kuusi.

Joulukynnet, Rimmelin Metal Rush, 80 Purple Reign.
En jaksanut mitään erityisempiä väsätä, mun mielest nääkin on melko jouluset..


Cupcake-valmistussetti (pelti, pursotin ja tylliä, vuokia)
Pentikin harmaa aluslakana ja tyynyliina
Halimuumi-tyynyliina

Puna-mustaraidalliset villasukat
Itse Ilkimys 2-dvd
Kalenteri
Shaker ja mitta
Suklaatia

Savonia-aterinsetti
Voodoodoll-avaimenperätsydeemi Mr. Franken

Kissa-patsas

Kynttilälyhty varustettuna tontulla ja täytettynä Geishoilla

Lisko-nappikorvakorut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti