28.12.2013

Inspiratiooooon

On vaarallista selata Youtubesta diy-tutoriaaleja. Eilenkin katsoin niitä puoli kolmeen asti, aamulla. Tänään vähän väsytti kun piti herätä kymmeneltä.. Emmä sinäänsä oo mikään käsityöihminen, niinkun noitten kankaitten kans. Oon mä parit karvasäärystimet kasannu, missä oli vuori sisällä (no toiset niistä feilas, mut..). On muuten aivan hanurista ommella sitä kangasta koneella. Ja oon mä muutamat tumput kutonu ja viimisimpänä ne vauvan sukat. Mut oon oikeesti aika käsi, mitä ompelukoneeseen tulee (ja kaavojen piirtämiseen..). Onnistun aina sotkeen sen jotenkin, tai ompelen perseesti väärin ja jooh..
"Äitiiiiii, tää masiina vittuilee mulle taas!!"
Mutta niin, niihin tutoriaaleihin. Eilisyön perusteella TARVITSEN nyt aivan välttämättä pandahaalarin, galaxyshortsit ja muutaman kivasti leikatun t-paidan.. Tosin niitä t-paitojahan leikkelin ja piirtelin jo aiemminkin.. Jaa nii, ja kaiken huipuks ku nytten tota listaa kattolee mite paljon siinä on tota galaxy-teemaa ja miettii et sillon kun se tuli nii sanoin ihan vaa läpällä et pitäskö ostaa sellaset leggingsit ja aattelin et ei vitussaka ikinä mulla.. Ja kuinkas sitten kävikään taas.. Never say never..
Jotta tekään ette voi välttyä tältä inspiration-puuskalta, tässä tulee jos jonkinmoista tutoriaalia:
Haalari
Galaxy shortsit (tosin ilman nuita persusniittejä)
T-paitoja
Lisää t-paitoja
Mekko
Leggingsit
Kylkiluu t-paita
Galaxy t-paita
Jalkaketju
Hameosa



Ehkä mä yritän lopettaa näitten kattomisen ja alkaa vaikka toteuttaa.. Ehkä teki saatte jtn maistiaisia, jos mikään sattuu onnistuun (: (tai pääseen edes valmiiks asti..).
kuvan tarjoaa avokätisesti google..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti