15.12.2013

Jouluista Mölinää

Hei vaan taasen!
Tulinpahan tännekin jauhamaan joulun aiheuttamasta stressistä. Jouluun on vähän yli viikko aikaa, siihen pitäis olla ainakin vielä 2 viikkoa, että mä ehtisin tekeen kaiken mitä tarvis. Mitä mun sit vielä pitäis tehhä?
-Kutoo 1 villasukka.
-Ostaa joululahjat.
-Paketoida ne joululahjat.
-Kuljettaa ne joululahjat perille.
-Siivota pari kämppää.
-Leipoo kaiken maailman joulutorttuja ja pipareita ja konvehteja ja kaikkee ja aaaa.
-Stressata joulua (tuntuu hoituvan ihan itelläänkin..)
-Unohin ihan saleen puolet ku aloin listaan.
-Kirjotan tätä postaust toisen kerran, koska Blogger..
Ehkä noilla pärjätään..

Tänään oli serkun muksun ristiäiset. Oli ihan kivaa.. Mä mitään asukuvia muistanu taaskaan ottaa.. Enkä mä muutenkaan haluu ottaa itestäni mitään kuvia, ku oon nii mursu. Ehkä jos oisin ees kymmene kiloo hoikemmas kunnos nii vois harkita.. Yhyy oon läski ja täst tuli angstiblogi just nyh.. sori..
Tossa pitäis kumminki olla kynsistä kuvaa, lakkana toimi KoneHelsingin Miracle Colors, U26. Oikeasti punaisempi kuin kuvassa. Ja keskarissa ei ole tommosta typoa, tiedä mistä tuo tuli : D

Hyvää joulustressiä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti