13.10.2014

Hyvä bloggaaja vauhdissa jälleen

Moi vaan!

 Kyllä olen hengissä.. Viime bloggauksessa tarinoin lihaslegginssi-ostoksestani (viime kesältä), tällä kertaa ajattelin kertoa mitä kaikkea on oikeasti tapahtunut. Ehkä legginssi-postauksesta saattoivat tarkkasilmäisimmät huomata teineilypeilini muuttuneen radikaalisti, voin kertoa että niin on muuttunut peilin sijaintikin.
Meikä kun on nyt punkannut 2 kuukautta virallisesti Tampereella. Ja opiskellut sen ajan leipuri-kondiittoriksi. Mä voin melkeenpä sanoo eläväni tällä hetkellä sitä unelmaa, joka mulla oli pari vuotta sitten. Mulla on mahtava luokka, loistava opettaja, huikee kämppis, kiva asunto rauhallisella sijainnilla ja silti hyvillä kulkuyhteyksillä, ja joka päivä mä oon lähempänä sitä tulevaisuutta josta pari vuotta sitten vaan haaveilin. Nyt tuntuu siltä, että tää on sitä mitä mä haluun tehä, tää tuntuu oikeelta. Ainoo asia, mikä varjostaa mun onneani on inttileskeys, mutta! TJ 248, ja joka aamu vähemmän, kyllä tästäkin selvitään. (: Eniten ehkä jännittää se, että kun suuri sotilaani pääsee reserviin, niin mulla on jo toinen ammatti, mä valmistun tästä koulusta meinaan vuodessa, tehokasta vai mitä (:

Rommileivos

Juustomuffini

Mango-aprikoosihyydykekakku



Porkkanakakku

Niskavenytys.. Eli sacherkakku

Pikkupizzoja

Suklaakreemikakku

Suklaakuppeja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti